fredag 6 mars 2020

Ryggsäck

Våran "Bästaste" Bestman fyllde 50år och vi blev bjudna på fest.
Eftersom han ALLTID har sin ryggsäck med sig 
fick det självklart bli en i papper som present.

Som tur var hade jag en mall i mina gömmor som jag hittat 
någonstans på nätet för länge sedan och skrivit ut. 
Nu fick jag användning för den. 
Någonstans i mitt minne har jag för mig att hans ryggsäck, 
som jag senast såg, 
var med orange detaljer så det fick det bli på denna variant också.

Som dekoration på utsidan satte jag tre tags i knappen med texterna
 "tillhör: Lennart 50år"




 I ryggsäcken fick han några lite större tags med 
beskrivning av hans present från oss,
som är att åka på Stefan Anderssons förställning 
No 90 Kleist på Carlstensfästning Marstrand i sommar.



//Monica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar