lördag 20 april 2013

Sjung om studentens lyckliga dar´....

Det börjar närma sig student för många.
Här kommer korten jag gjorde förra året.
(Eftersom jag inte gjort några i år, men nu är det hög tid att sätta fart med dem jag fått beställning på)
Vill du beställa något maila mig på monica.bergman@live.se eller skriv till mig på Face book.
Det första jag visar är en studentmössa som jag hittade mallen till på Stephis fina blogg för länge sedan. Det tog ett tag innan jag fick till den, men när jag väl fattat hur jag skulle göra med vissa justeringar så blev jag riktigt nöjd.

Gjord med svart och vit cardstock, en gul lite pappersblomma med en mörkblå kristallpärla.

Inne i mössan är det gul och blå cardstock och ett brunt siden band som svettband i kanten.
Jag fick letat fram min gamla mössa för att se hur allt satt.

Så fint blev det tillsammans med paketet.



Ett litet kort till blombuketten.

Ett penga/presentkort kuvert.


Tack för titten!
/Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar