onsdag 8 maj 2013

Pilllerskåp

Jag fick en utmaning på ett beställningskort.
Det skulle gärna vara starkrosa färg, något med korsord, husvagn, qigong och jeans.
Efter lite surfande på srapbloggar hittade jag en klurig lösning på mitt dilemma hos Stephi som jag liftade.
Det blev ett pillerskåpskort.
 
Kortet är dekorerat med underbart papper från BoBunny
 
Tänkte mig inte riktigt för när jag satte bandet så högt upp. Det hade varit bättre att sätta det på mitten då hade det hållt ihop kortet snyggare. Men man lär sig av sina misstag.
 
Skåpet är öppnat!
 
 
På vänster sidan är det en ficka med två tags.
Den ena för att beställaren ska kunna skriva sin grattis hälsning och den andra är det ett specialkorsord på. 

 
 
På högra sidan är det en ficka med åtta tags.
 
 En tag för varje rad i korsordet.
 
I mitten av kortet finns Marie-Louise egna lyckopiller!
Vilka skulle vara dina?
Pillren är mini choklad linser.
Lite jeans fick jag ju också till på kortet.
 
Hoppas att mottagaren blev nöjd och kunde lösa korsordet!
 
Tack för titten!
/Monica
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar