måndag 22 juli 2019

50-års fest

Oj oj oj ligger hopplöst efter med att blogga korten jag gör! 
Men, men! det är bara att gilla läget att det blir som det blir 
eftersom jag gör det när jag har tid och lust. 
Så här kommer korten min syster fick på sin 50-årsdag i november 2018.

 Självklart ska man ha champagne när man fyller 50!
Flaskan är en mall jag fått på Grästorpsmaran. 
Dekorerad med hennes namn Ann och året 1968 då hon föddes
Korken är täckt med bladguld, väldigt pilligt men resultatet blev bra.

Så här blev insidan.
De små glasen och champagneflaskan är dies från Tattered Lace´s julkalender.

Som gåva från oss fick hon ett presentkort på en 
skaldjurskryssning med underhållning 
Det la jag i ett kuvert som jag vikt av ett dubbelsidigt 
mönsterpapper och dekorerat med blommor 
och Grattis i samma stil som på flaskan.

Här är min fina storasyster på sin födelsedag.

//Monica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar