måndag 11 november 2019

Testat ny vikning

Tringle trifold card
är en för mig ny vikning.
Den är lite kul för kortet är i stående riktning när det är stängt 
och när man öppnar det blir det automatiskt i liggande riktning.
Här kommer det två varianter jag gjort på kortet hittills.

Det första jag gjorde var till en tjej som fick biobiljetter av oss i födelsedagspresent.
Äntligen fick jag använda mig av det vi fick i goodiebagen på 
Grästorpsmaran för jättelänge sedan när det var filmtema där.
Mönsterpapper med popcorn, utstansade film bitar och klippark med gamla filmstjärnor.



Nästa kort var till en kille som fyllde år som fick kontanter av oss.
Här fick det istället bli en Edvin med en ros som dekoration.




Det man får tänka på är att man måste ha ett band att hålla ihop kortet med.
Där får man tänka till lite så att det blir på rätt plats så kortet fortfarande går att öppna.

//Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar