torsdag 9 april 2020

Gammalt från Grästorps maoror

När jag rensade datorn på foton hittade jag dessa som jag tror inte är bloggade.
De första är från Maran 12/11-16 med temat Ren Jul

Den roliga flaskan fick alla när vi kom dit.

Julkulan är gjord på en demo som de hade
när man fick testa att dekorera en kula.
Kulan går att ta isär så man kan byta ut innehållet om man vill det.


Asken är tävlings kit.
Minns inte riktigt vilka regler som var i tävlingen
bara att det var bokstäverna X-MAS i en låda och att man skulle använda dem.
Jag gjorde ett tittskåp av lådan.

Nästa är från någon Mara vid påsk men har ingen aning om vilket år.
Kan det ha varit när det var temat Skärgårdsliv 1/4-17??
Förtävlingen var att dekorera ett påskägg. 
Minns inte riktigt heller här vilka reglerna var,
 men kan gissa att det skulle vara med 
en kyckling, båt, glittrigt och band.

Detta är mitt bidrag.



och detta är det jag fick med mig hem

//Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar