tisdag 18 augusti 2020

Same, same but different / Lika samma men ändå olika

Förra inlägget var ett kort till min man Peter som fyllde 55år i juli.
Här är kortet till hans bror som fyllde 50år nu i augusti.
Hade lite idé torka i värmen så det fick likande kort.

Kortet fick samma man från Art impressions men utan text på linnet.

Texten är från hÄnglar &Wings Snokigt #1
Texterna är egentligen två:
"Jag kan, men jag vill inte" och 
"Idag har jag inte tid för några jävla trevligheter"
Jag stämplade båda texterna sedan maskade jag in ett 
extra "för" för att binda ihop dem.

Sören är lantbrukare så självklart fick en traktor vara med på kortet.
Jag tror inte att han har någon Massey Ferguson men det har jag...
på stämpel i alla fall.

Tekniken på kortet är samma som på kortet i förra inlägget.
Här har jag tagit gult och brunt papper i förhöjningen
för att binda ihop det med bakgrundspappret.

//Monica

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar