fredag 15 mars 2013

Bokkort

Ett bokkort!
Kul att göra och man kan variera hur man vill dekorera på många olika sätt.
Detta har jag satt ett double slider card på framsidan för att få en liten kul touch på kortet.
Tårtan är en mini stämpel från Magnolia.
Målad med akvarellpennor och duttad med Pearlmaker för att få lite glasyr.

När man drar i det lilla bandet överst  på double slider card åker det ut ett "kort" i varje ända. Jag skrev grattis på den översta och vem kortet var från på den under.
Insidan
 
Till vänster en ficka för presentkort och till höger en Tilda från Magnolia och en fin dikt som jag hittat någonstans på nätet.
Pappret är från MajaDesign serien "ska vi fika" som jag älskar.
Blommor och halvpärlor från mina gömmor.
 
Tack för titten!
/Monica


1 kommentar:

  1. Åå så fint bokkort. Sen så vackra Maja papper till..tycker om dem jag med. Du undrade om grädden på min tårta. Jag tog sån där snöfärg, sån som ska se ut som snö och smetade på så där lite vågigt fram o tillbaks. Kollade på burken och den heter Aleenes True Snow rosa burk.

    SvaraRadera