måndag 28 oktober 2019

Dopkort

För ett tag sedan fick jag två beställningar på dopkort.
Ibland tryter inspirationen så det fick bli två av 
samma modell som heter 4-step card eller Vertical step card 
men med olika färgsättningar.

Det första jag gjorde var till en liten Ivar.
Önskemålet om jag inte minns helt fel var "inte för blått och inte för sött"
Så det fick bli grönt med brunt och lite blått.


 Hittade en rolig die med ett flygplan när jag var och skulle köpa papper på Pappersbiten i Alingsås.
Man kan skriva vad man vill på vimpeln bakom planet.

Kära nån!!! Nu ser jag att jag har stavat dopdagen som två ord!! Skäms på mig!
Lite sent att göra något åt det nu 😕

En liten blomsterhög fick dekorera framsidan

På insidan blir det som fyra steg när man öppnar kortet.
Där skrev jag IVAR. 
På sidorna finns det mycket plats för givaren att skiva på.

Här syns stegen lite bättre 

Nästa kort blev i brunt och blått.
Om jag inte minns helt fel så hade jag helt fria händer och fick göra vad jag ville
Ser nu att jag gjort samma stavfel på detta kort! Pinsamt 😖

Samma insida bara olika namn



//Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar