torsdag 1 november 2018

Tre gamla kort

Hittade flera gamla kort gjorda för många många år sedan som jag inte bloggat. 
Tänkte att det är väl lika bra att lägga upp dem så de också finns dokumenterade.




Ett enkelt kort som jag gissar på att jag gjorde för att prova nya dies.
Flickan är en stämpel från Magnolia och även bänken är från Magnolia





Test av teknik jag hittat på nätet. 
Färglägg med distressfärger, blanda dem med varandra och sudda färgerna så de inte blir vassa kanter. 
Stämpla med svart och lägg lite vitt, glitter eller blankt på vissa stället för att för höja detaljer.




En vikning som jag var tvungen att pröva. 
Det är åtta cirklar som man viker och sedan sätter ihop så de bildar en blomma.
Fin och effektfull, gillar den än!


//Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar