torsdag 16 juli 2020

Bågskyttarna i Grästorp

När vi var engagerade i Bågskyttarna i Grästorp
irriterade jag mig på hur det såg ut i entréhallen.
Det var väldigt klottrat och såg inte snyggt ut.
Vi tog tag i saken genom att ungdomarna målade om
de tråkiga anslagstavlorna och jag snyggade till en låda 
som används för pennor m.m
Det blev även nya skyltar till resultaten.

Så här såg lådan för pennor ut innan jag gjorde iordning den.
Även anslagstavlorna såg ut så här, tråkigt och fult eller hur?!? 

Så här blev resultatet
Klädde in lådan med metall tejp och 
svärtade med svart akrylfärg.
Sagittarius Tilda (Skytten) från Magnolia, en måltavla och 
några skruv brads i hörnen fick bli dekoration.

Tilda färglade jag i blått och vitt som är 
Bågskyttarna i Grästorps färger

De nya resultatskyltarna 

//Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar