torsdag 2 juli 2020

Pyssloteketets CC (CyberCrop): Utmaning Recept

Även Pyssloteket hade en träff via nätet i mars-april.
De la ut mååånga utmaningar och jag valde att vara med i några.
Jag tycker att det är väldigt roligt när man måste klura lite 
för att få till ett kort.
I CC och utmaningar är det regler som ska följas, annars kan det vara
önskemål från beställare som ska uppfyllas.

Här var jag tvungen att tänka så jag inte använde mer än det som stod i receptet.
1 Dies blev kransen
2 Stämplar blev kantarellen och texten
3 Synliga papper
Jag använde Kantarell stämpeln på det orange cardstocket
 för att skapa eget mönsterpapper. 
Ett vitt CS i bak och ett brunt till kransen.
 Jag använde även det vita CS till att stämpla kantarellen på 
så det inte skulle bli ett papper för mycket.

//Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar